.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزیع کارت کنکور سراسری از اول تیرماه

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کارت کنکور از اول تا سوم تیرماه منتشر می شود، گفت: داوطلبان می توانند برای رفع نقص از کارت خود به حوزه های امتحانی که از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود، مراجعه کنند.

ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: تعداد یک میلیون و 340 هزار کارت برای داوطلبان کنکور 88 صادر می شود که تعداد نفراتی که کارت را دریافت می کنند یک میلیون و 252 هزار نفر است.

معاون سازمان سنجش گفت: کارت کنکور سراسری 88 از اول تا سوم تیر ماه به صورت اینترنتی توزیع می شود اما تا نیم ساعت قبل از آزمون نیز داوطلبان می توانند نسبت به پرینت کارت اقدام کنند. زمان در نظر گرفته شده برای تهیه پرینت از کارت به این دلیل است که داوطلب در صورت داشتن نقص در کارت نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی اضافه کرد: داوطلبان می توانند برای رفع نقص از کارت خود به حوزه های امتحانی که از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود، مراجعه کنند رفع نقص از کارت ورود به جلسه آزمون در همان محل انجام می شود.

خدایی درباره رفع مغایرتهای سوابق تحصیلی نیز اظهار داشت: رفع مغایرت سوابق تحصیلی چون به برگزاری آزمون برنمی گردد ممکن است تا زمان برگزاری آزمون نیز انجام نشود اما سازمان سنجش برای این منظور در تماس با آموزش و پرورش است.

به گزارش مهر، آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی در صبح روز پنجشنبه 4 تیر ماه، آزمون گروه آزمایشی هنر در بعداز ظهر پنجشنبه 4 تیرماه، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه 5 تیرماه، آزمون گروه آزمایشی زبانهای خارجی در بعدازظهر جمعه 5 تیرماه و آزمون گروهآزمایشی علوم انسانی در شنبه 6 تیرماه برگزار می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.